dinsdag 16 mei 2017

Zembla Propaganda

Vele, vele uren van lezen, onderzoeken, factchecken levert wel het nodige op. Ik deed dat met Zembla's laatste reeks over de foute vrienden van Trump. Deel 2 deed ik oppervlakkig deel 1 grondig. Ik herhaal wat ik eerder zei: Een hit-piece, Zembla onwaardig. Het blootleggen van Trumps onfrisse zakenrelaties is prima, maar 'de rol van Rusland' wordt onnodig benadrukt en wat erger is: totaal niet aangetoond. Een en al insinuaties, eenzijdige informatie en analyses van (Hillary)Democrats, kortom, zo een beetje wat je kan verwachten van een VARA/NOS project.
Een analyse ligt in opzet klaar maar ik twijfel aan publicatie. Ben het een beetje zat. Parels voor de zwijnen. Als het meezit 40 lezers bij GoedFout en nauwelijks reacties hier. Waar doe je het voor.

Geen opmerkingen:

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...