zaterdag 17 augustus 2013

Egypt 20


3 opmerkingen:

Sonja zei

Onvoorstelbaar hoeveel vermeend intelligente mensen in Nederland de militaire coup goedpraten. Zo in de trant van 'Natuurlijk ben ik er tegen, maar..' en dan volgt de steun ervoor. Het is dezelfde truc die Wilders gebruikt met: 'Ik heb niets tegen moslims alleen tegen de islam.' Er wordt druk gerationaliseerd dat de staatsgreep een onderdeel zou zijn van het proces naar democratie. Wat natuurlijk een krankzinnige bewering is, omdat een militaire coup juist een einde maakt aan alle processen die het streven naar democratie in zich hebben.

Sonja zei

Ook heb ik geen miljoenen Egyptenaren op straat zien demonstreren voor de terug van de junta.

Sonja zei

terugkeer

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...