woensdag 15 mei 2013

Syria 117

Syria rebel eating heart of soldier

Deze oorlogsmisdadigers worden door de NAVO gesteund:

http://www.youtube.com/watch?v=nQpN5RcqIRk&feature=player_embedded


'Kannibaalrebel' in Syrië kondigt meer gruwelvideo's aan


woensdag 15 mei 2013 om 12u26

Khalid al-Hamad
Khalid al-Hamad, de Syrische rebellencommandant die het wereldnieuws haalde met een video waarin hij bijt in de long van een gesneuvelde soldaat, heeft geen spijt van zijn daad. Hij is zelfs van plan om meer dergelijke horrorvideo’s openbaar te maken.Het gruwelijke filmpje uit de Syrische burgeroorlog veroorzaakt heel wat ophef. Op de beelden is te zien hoe Khalid al-Hamad, commandant van de Onafhankelijke Omar al-Farouq Brigade, een orgaan uit het lichaam van een gedode militair snijdt en er in bijt.

Long

Al-Hamad bevestigt in een interview via Skype aan het Amerikaanse Time Magazine dat de videobeelden echt zijn. Hij zegt dat hij geen spijt heeft en motiveert zijn huiveringwekkende daad. Al-Hamad: ‘We keken in de telefoon van de soldaat en ik vond videobeelden van een vrouw en haar twee dochters die volledig naakt waren, en vernederd en met een stok misbruikt werden.’

Volgens Time dacht Al-Hamad op het moment van de feiten dat hij in een lever beet, maar een chirurg die de beelden voor het magazine bekeek, zegt dat het om een long gaat.

Indruk

Al-Hamad kondigt nog meer gruwelijke video’s aan. ‘Hopelijk slachten we de alawieten (ook president Bashar al-Assad is een alawiet, nvdr.) allemaal af,’ zegt de rebellencommandant. ‘Ik heb nog een video die ik hen zal toesturen. Daarin zaag ik een soldaat door met een zaag waarmee we bomen omzagen. Ik heb hem in kleine en grote stukken gezaagd.’

De video’s maken, zo gelooft Al-Hamad, indruk op het Syrische regime. ‘Zij filmen ook, maar na wat ik heb gedaan zullen ze hopelijk nooit meer mijn gebied binnenkomen,’ zegt hij.

Misdaden

De oppositie in Syrië heeft zich openlijk gedistantieerd van Al-Hamad. Volgens Human Rights Watch heeft hij al eerder misdaden tegen de mensheid gepleegd.

Al-Hamad zou onder meer het bevel hebben gegeven voor de recente granaataanval op een sjiitisch dorp in Libanon.


Video: bewijs van chemische aanval in Syrië?

meer foto's

Geen opmerkingen: