vrijdag 14 september 2012

Help Tara en Marlies 2


stan -
Geweldig nieuws!! Wij hebben een toegewezen gekregen in Purmerend! Na 1.5 jaar wachten is het de afgelopen tijd ineens heel snel gaan.
Binnen 10 dagen hebben jullie gezorgd voor meer dan 3500 handtekeningen. De positieve reacties op de petitie hebben mij zo onwijs veel energie gegeven en ik wil jullie hartelijk danken voor alle hulp.
Volgende week zullen wij onze nieuwe aangepaste woning betrekken. Ik kan het nog steeds niet geloven en ben super blij!!
Veel dank, liefde en groeten, Marlies en Tara

Marlies starte haar campagne op Change.org - een sociaal platform wat iedereen, overal instaat stelt om een campagne te starten, steunen en winnen om zo de wereld te veranderen.
Al meer dan 15 miljoen mensen gebruiken Change.org!
Begin je eigen campagne vandaag.

Geen opmerkingen:

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...