woensdag 9 juni 2010

Het Extremisme van Maxime Verhagen

Twee politici met extremistische opvattingen.


Ik hoorde net Maxime Verhagen op de televisie verklaren dat hij geschokt is door de verkiezingsuitslag, vooral ook omdat volgens hem het CDA en gematigde koers had gevaren. Gematigde koers? Hij is 1 van de politieke extremisten zodra het de 'Joodse staat' betreft die elke terreur van Israel steunt en wat de Europese positie betrof soms volledig uit de pas liep. Zijn partij wordt nu mede voor zijn extremisme afgestraft. Ik hoop deze christelijke politicus nooit meer op buitenlandse zaken terug te zien. Op het ministerie zelf walgen ze van hem.

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Jippie!!!!!!!!!!!!
Morgen vlag kopen. Hij is alweer geschokt, jippie!!!!

anzi

Anoniem zei

Zolang hij maar van BZ af is. Jippie!!!!

anzi

Lucas zei

"Objectief gezien" - omdat ik het zeg en verder niet onderbouw - "is Maxime Verhagen het beste alternatief voor Balkenende."
Afshin Ellian
http://www.elsevier.nl/web/Opinie/Afshin-Ellian.htm

AdR zei

En hij blijft minister van buitenlandse zaken in het kabinet-Rutte-Wilders-Verhagen.
Of Wilders wordt de Nederlandse Avigdor Lieberman.
Ongekende mogelijkheden.

stan zei

ik heb het sterke vermoeden dat het cda de komende jaren eerst intern orde op zaken gaat stellen. ik heb ook het vermoeden dat door het regentendom alles op alles zal worden gezet om wilders buiten de deur te houden. dit zou het slimst zijn want binnen de partij broeit het al en zonder regeringsmacht vliegen ze elkaar zeker naar de strot.
stan

Anoniem zei

enige reden dat Balkenende weer voor de overwinning wou gaan is om betrokken te blijven in de Irak/Afghanistan oorlog JSF aanschaffen en israel steunen. hij heeft die rol nu uit handen gegeven aan VVD en PVV en binnenkort kunnen we Iran bij het lijstje voegen.

Anoniem zei

We kunnen nog altijd een klein apartheidsstaatje worden, tenslotte hebben wij een patent op het woord apartheid. In de VVD zit alles onder de kurk.

anzi

Anoniem zei

Jippie, vlag gekocht!! Heeft hij zo goed zijn best gedaan en nou gaat PVV met de winst er vandoor. Jippie, ik ben geschokt, wat een drama

Twitterende viespeuk Verhagen


Tijd voor bezinning met de nieuwe fractie: we moeten dit dramatische verlies samen duidelijk onder ogen durven zien.

anzi

Anoniem zei

Mij naam is Geert Holman

Ik woon met mezelf en m,n hond. Ik heb problemen met vrouwen en kom alleen klaar op van Gogh. Geestelijk een dweil, lichamelijk een alcoholische zwabber, hou van blond, maar helaas zelf bruin. Van beroep slachtoffer. Ben in therapie via schrijfsessies. Haalt alles naar boven wat ik verdrongen heb.


Rutte Cohen
THEODOR HOLMAN
Mijn naam is Rutte Cohen.
Ik woon met mijn invalide vrouw bij m'n moeder. Ik speel piano en cello.
Ik ken veel cijfers uit mijn hoofd, maar soms komen ze er stotterend uit.
Van beroep ben ik politicus.
Hare Majesteit de Koningin heeft ...

anzi (zie Parool)

Anoniem zei

Waarom zou de Europese positie van belang zijn?

De Nederlandse regering dient toch het Nederlands belang?

Anoniem zei

Van Cohen Rutte aan Holman Geert.
Laten we vriendjes worden, ik wil ook een rifgeit van U leasen.
En let wel, na de daad mag het vlees alleen verkocht worden in een ander dorp, voorschrift van Khomeiny.

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...