dinsdag 25 mei 2010

KeesjeMaduraatje 4


Keesjemaduraatje nu en daarboven in 1980.

keesjemaduraatje heeft een nieuwe reactie op uw bericht "KeesjeMaduraatje 3" achtergelaten:


Et voila, daar hebben we het begin van een verklaring. Kees Broer, de rookbommenwerper, viste altijd al achter het net. Dacht hij de wereldpers te halen en ziedaar een actie met 'niet veel nieuwswaarde meer,' omdat anderen iets veel opzienbarenders deden dan het werpen van een lullig rookbommetje, waarbij net als die terrorist in het vliegtuig een kledingstuk van hem in de brand vloog, of in zijn eigen woorden: 'mijn jas was wel een beetje aangebrand.' Ook dat nog.

En zo ging het zijn hele leven lang. Geboren als pechvogel zat er tenslotte niets anders op dan extreem-rechts te worden, hoewel ook dat natuurlijk geen verlossing zal bieden. Gods wegen zijn ondoorgrondelijk en zelden aangenaam.


http://www.nuentoen.nl/fotos/110856/werper-rookbom-wordt-op-de-dam-gearresteerd.html


http://keesjemaduraatje.web-log.nl/keesjemaduraatje/2010/04/het-bewijs-kees.html

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Goh, die Kees, ik hoop dat de AIVD hem in de gaten houdt, voel me niet veilig na zo'n terroristische aanslag. Wie weet waar hij de volgende keer mee aankomt.

anzi

Sonja zei

Update 2013. En met keppel.

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...