woensdag 14 april 2010

Gidi Markuszower. Extremisme 4


Sonja heeft een nieuwe reactie op uw bericht "Het CIDI/Wilders 5" achtergelaten:

Met nadruk wijs ik u nog op het volgende. De Stichting Bij Leven en Welzijn heeft tot en met het jaar 2001 subsidie ontvangen van het ministerie van BZK. Deze subsidie is beëindigd aangezien er, zoals hierboven aangegeven, binnen het huidige kabinetsbeleid geen plaats is voor het ter beschikking stellen van financiële middelen door de centrale overheid aan particuliere instellingen of organisaties ten behoeve van beveiligingsvoorzieningen. Wel heb ik mij, uitdrukkelijk zonder afstand te doen van mijn besluit de subsidie aan deze stichting te beëindigen, bereid getoond om de stichting nog eenmalig voor de jaren 2002 en 2003 een financiële bijdrage te verstrekken. Een nieuw verzoek van de Stichting bij Leven en Welzijn om ook voor de jaren 2004 en 2005 een jaarlijkse subsidie te ontvangen, heb ik afgewezen.

DE MINISTER VAN BINNENLANDSE ZAKEN EN
KONINKRIJKSRELATIES,

J.W. Remkes


Bron: http://www.nicis.nl/kenniscentrum/binaries/bb/bulk/nieuws/2004/5/204566.pdf

Geen opmerkingen:

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...