maandag 22 februari 2010

Toestanden

AdR stuurde me dit:


20 februari, 2010

Langs het Wagenpad

Een adverteerder op de site van een dagblad geeft de Nederlandse realiteit weer.
Wagenpad, die kende ik nog niet. Ook het belang van Stortemelk (net buiten beeld, tussen Texel en Vlieland) ontgaat mij vaak. Maar het opvallendste is natuurlijk dat Vlissingen intussen op Urk blijkt te liggen.
Zelfs adverteren kan men niet meer in Nederland. En misschien valt het ook niemand buiten de mensen van beide misbenoemde eilanden op, behalve een enkeling als mij dan.

http://christianarchie.blogspot.com/2010/02/langs-het-wagenpad.html

3 opmerkingen:

Anoniem zei

het wagenpad ken ik niet maar stortemelk is het water tussen vlieland en terschelling . tussen texel en vlieland heet het water engelschmangat.
dit voor uw informatie.

AdR zei

Straks komt u ons nog vertellen dat Middelburg toch echt niet op Urk ligt.

Anoniem zei

Hopelijk valt Truzement erbuiten. Snik

anzi

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...