woensdag 11 februari 2009

De Israelische Oorlogsmisdaden 61

Sam heeft een nieuwe reactie op uw bericht "De Volkskrant 86" achtergelaten: Via een video van de site van Sonja http://empire.blogsome.com/2009/02/10/norman-finkelstein-over-gaza/ ben ik even verder gaan zoeken en ben ik een "debat" tegengekomen tuseen deze meneer Norman Finkelstein (professor en politiek analist) en de Amerikaanse-Joodse Aipac opper-lobbyist Alan Dershowitz en tevens Harvard professor. Het ging over een boek dat Dershowitz had geschreven over het midden oosten conflict. Deze video is echt een aanrader. Je ziet hoe Finkelstein de vloer aanveegt met Dershowitz en de leugens en manipulaties die een Harvard professor verspreidt. Beide delen bijmekaar duren ruim anderhalf uur, maar het is echt genieten. Het geeft een goed beeld hoe ver de joodse lobbiesten en propagandisten gaan in hun leugens, manipulaties en verdediging van massamoordernaars en oorlogscriminelen.'
Sam heeft deze aanvulling: 'het is misschien handiger om de google video links te geven ipv de youtube:
youtube video's zijn heel bepert. 10min per video geloof ik. Terwijl google video's volgens mij een uur of zelfs langer mogen zijn.'

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Bedankt Stan,

het is misschien handiger om de google video links te geven ipv de youtube:

deel1. http://video.google.nl/videoplay?docid=-1899267555870962994

deel 2: http://video.google.nl/videoplay?docid=247803848714490692&hl=nl

youtube video's zijn heel bepert. 10min per video geloof ik. Terwijl google video's volgens mij een uur of zelfs langer mogen zijn.

Anoniem zei

Zie commentaar van Leon de Winter ,helft 1 eiige tweeling / rare stukjes duo, op Norman Finkelstein. Dit voddige mannetje heeft het over arme studentjes en een armetierige universiteit waar Norman Finkelstein lesgeeft etc. Misschien een gevoelige snaar geraakt? Heeft het iets te maken met exploitatie, lege hoofden die leeg gemaakt moeten worden,dollars? Zie verder Wikipedia Norman Finkelstein/politicoloog en commentaartje van de Winter en de commentaren van anderen daarbij.

anzi

Anoniem zei

Nee , ik vind mijn eigen reactie niet juist. Voddige mannetje neem ik terug, het is alsof ik hierbij de Winter hoor praten! Maar wat doet hij op die Wikipediapagina van Finkelstein? Wie heeft hem erbij gezet? Dat hij zonodig zijn gal moest spuien in Der Spiegel is 1 ding (de Duitsers kijken wel uit!), maar dat hij, uitgerekend hij, bij dat rijtje commentaren staat?

anzi