maandag 29 september 2008

Marnix Koolhaas van de VPRO 8


Nog steeds geen antwoord gekregen van Marnix Koolhaas op mijn vragen aan hem. Zie daarvoor vorige berichten over hem.

Marnix, geef nu antwoord, want je hebt een ernstige beschuldiging geuit, en het gaat hier niet om jouw favoriete sport: het snel rijden op een stel schaatsen, maar om maatschappelijk relevante zaken. Zoals je weet beschouw ik bijvoorbeeld de financiele crisis van immens veel meer belang voor de samenleving dan de prestaties van Reinier Paping. En ik vind dan ook dat de journalistiek die zich bezig houdt met sociale misstanden belangrijker dan het bejubelen van een meneer op schaatsen. Ik zal je nooit op je werk aanvallen, want ik gun iedereen zijn hobby. Maar aangezien je mij en anderen wel aanviel op een journalistiek belangrijk onderwerp, wil ik nu een serieus antwoord van je. Ik wacht af.

Geen opmerkingen: