dinsdag 15 november 2005

Robert Fisk 2

Dankzij de hulp van iemand die alles van computertechniek lijkt te weten, ben ik nu in staat geluidsfragmenten via mijn weblog te verstrekken. Onder de volgende link kunt u luisteren naar een lezing die Robert Fisk maandag 31 oktober j.l. gaf in de Shaffy Zaal van Felix Meritus aan de Amsterdamse Keizersgracht. De besloten bijeenkomst was georganiseerd door de Dick Scherpenzeel Stichting. Fisk is al dertig jaar lang correspondent in het Midden Oosten, op dit moment voor de Britse kwaliteitskrant The Independent. Onlangs verscheen bij uitgeverij Anthos de Nederlandse vertaling van zijn laatste boek, getiteld: 'De Grote Beschavingsoorlog.' http://webdisk.planet.nl/houck006/default.aspx U kunt zijn lezing via breedband beluisteren via de map: 'lezingen.' Mocht het niet lukken dan verneem ik dat graag van u.

Geen opmerkingen:

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...